Administratief medewerker (Front- & Backoffice)

Contractbasis

Image

aXiehuis

Provincie: Zuid Limburg
Locatie: Heerlen, Maastricht, Geleen
Website : https://axiehuis.nl/

Wie zijn wij?
aXnaga is een bureau voor interim management, volwassencoaching en kinder- & jeugdcoaching.
In 2011 hebben wij een omgangshuis geopend voor ouders in een (v)echtscheiding, genaamd aXiehuis. Het omgangshuis is een neutrale ontmoetingsplaats waar de niet-verzorgende ouder onder begeleiding zijn of haar kind(eren) kan ontmoeten.

Wat houdt de functie in?
De functie administratief medewerker binnen het aXiehuis is zeker geen doorsnee functie! Je bent het centrale aanspreekpunt voor onze medewerkers, opdrachtgevers en onze cliënten als het aankomt op plannen, afspraken verplaatsen, opmaken van documenten en het bemiddelen tussen front- & backoffice. Je hebt een grote affiniteit met complexe zaken en ICT. Je kunt hierin goed het overzicht bewaren. Input krijgen vanuit verschillende kanalen is voor jou geen probleem en je bent hierin vooral behulpzaam gericht. Wat de functie mede zo uniek maakt, is dat je moet kunnen omgaan met weerstand. Hierdoor is het belangrijk dat je buiten je flexibiliteit, ook erg standvastig en integer moet kunnen zijn. Je bent dus een echte spin in het web en draagt daarbij een grote mate van eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk doe je dit niet alleen. Samen met goede begeleiding en betrokkenheid van ons team zul je je snel bij ons ‘thuis’ voelen.

Locatie

Heerlen, Maastricht, Geleen, Nederland

Wat bieden wij?

• Een uitdagende werkplek in een groeiende organisatie waarbij je ervaring kunt opdoen met een werkwijze binnen de hulpverlening, die mogelijk anders is dan je gewend bent.

• Je komt te werken binnen een gezellig en dynamisch team.

• Je kunt een bijdrage leveren in de verdere ontwikkeling van de front- en backoffice.

• Een mogelijke opstap naar een samenwerkingsverband waarin aXnaga B.V. participeert

Waarover moet je beschikken?

• Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO niveau 4 (administratieve richting).

• Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in soortgelijke functie.

• Je hebt aantoonbare ervaring met klantenservice, gerichtheid en plannen.

• Je hebt een affiniteit met ICT en bent uitstekend bekend met Windows en Office omgeving.

• Als je affiniteit hebt met of ervaring hebt met jeugdzorg, is dit een pre.

Wij verwachten bepaalde karaktereigenschappen en kwaliteiten bij jou terug. Je kunt je rust bewaren, bent vriendelijk, kunt goed situaties inschatten en bent hierin integer. Je kunt complexere situaties en acties bundelen tot een overzicht.

Ontdek de veelzijdigheid van jouw carrière bij ons:

Bij onze organisatie streven we naar meer dan alleen het vervullen van vacatures; we streven naar het ontwikkelen van jouw potentieel en het verbreden van jouw expertise als professional. Daarom bieden we een unieke mogelijkheid die veel van onze vacatures kenmerkt: de mogelijkheid op gecombineerde functies.

Wat betekent dit voor jou? Het betekent dat je bij ons niet vastzit in één enkele rol, maar de kans krijgt om meerdere vaardigheden te ontwikkelen en verschillende aspecten van ons werk te verkennen. Deze benadering zorgt voor een verrijkende ervaring, waarbij je niet alleen specialist wordt op één gebied, maar een veelzijdige professional die klaar is voor elke uitdaging.

Stel je voor dat je als omgangsbegeleider niet alleen focust op het begeleiden van kinderen, maar ook de mogelijkheid hebt om je expertise uit te breiden als kindercoach met interne begeleiding. Of als casemanager, de kans krijgt om niet alleen te werken als casemanager, maar ook als ouderbemiddelaar of mediator. Deze combinatie van functies zorgt voor een dynamische werkomgeving waarin je constant leert, groeit en nieuwe vaardigheden ontwikkelt. Bij ons is geen dag hetzelfde, en jouw carrière kan zich op verrassende en boeiende manieren ontvouwen.

Ben jij geïnteresseerd?

Stuur dan jouw CV met een korte motivatie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van vacaturenummer 7032. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Frank de Graaf op het nummer 06 41 60 38 10 en/of terecht op onze website www.axiehuis.nl.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Image

Home     Ouderschapsreorganisatie   Info    Werken bij het aXiehuis   Contact

Openingstijden maandag t/m zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur